Tuesday, June 12, 2012

ni post aku yang kedua harini. apa kes pulak kan?

-_________________________________________-

okay, now i found out that bila aku tulis or aku lukis, aku dapat cari ketenangan aku sendiri.
so tadi dengan psycho nya aku merepek la sorang sorang melukis. nak tau aku melukis kat mana? hihi segan pulak nak bagitau. alang alang dah tercakap tu. jap jap *inhale* : aku melukis dekat "paint" *exhale*

tau tak paint tu apa? paint tu adalah satu application Windows. ergh. . . tak faham lagi. err cuba click start kat bawah hujung kiri, then click kat all programs, cari accessorios and click situ tadaaaaa ----> naaah, ada la paint kat situ hehehehe # apa kin? kau ingat budak tadika ke yang baca ni? pfft *jiwakacauminahni*


bila stress suka tengok hasil sendiri, then puji diri sendiri macam macam, kan membangkitkan semangat tu bhaha

Juju dalam gambar ni ialah Kak Yah punya kucing peliharaan. the very the comelz! aku ni sebenarnya tak berapa sikit dengan haiwan binatang ni. so tak suka kucing jugak. trauma . . .fobia . . .and so onnn T__T hal ini kerana aku pernah digigit kucing arwah nenek ku. sobs. bad kitty bad kitty!! sakit tau tak? sampai sekarang masih berdendam kot! kahkah

bila aku tengok Juju ni, it reminds me of myself. Juju ni gemok!! hahaha serupa betul aku dengan dia. :D

well, Kak Yah ni memang suka bab bab makan kot, that's why la Juju dia ni gemok and satu lagi bukti kukuh bila aku mintak ice cream kat kak Yah, penuh freezer dia dengan ice cream. bukan satu jenis je! macam macam jenis. . . pergh!! in addition, bukan ice cream je. sweets, jeruks, chocolates, pudings, semua adaaa w.w sakit hati je tengok.

manjaaaaaaaa kaaaann?!  :') rindu betul # siapa boleh teka aku pakai baju apa, korang memang hebat! hoho
now Juju ni dah 9 bulan, kak Yah jaga dia since berapa bulan ek . . erm 3 ke 4 bulan macam tu. Kak Linda yang belikan though dia tak suka kucing haha, housemate paling baik lah!

first time aku masuk rumah diorang ni, aku memekak je! yelah, taksuka kucing punya pasal. hahaha *psycho habis* bila aku pergi dekat dekat ngan Juju ni, dia takut gila! boleh nampak jantung dia berdegup kencang.  bukan dia je tapi Toi jugak. Toi ni adalah sugar glider. aku meng-anak tiri-kan Toi sebab kak Yah kata dia akan kencing sebagai tanda perkenalan -_________- WHAAAATTTT? takpela. . . . . . hehehe

malam terakhir dekat Ipoh  Juju macam dah kenal aku. tau tau je aku takut pergi tandas sorang sorang. dia teman aku depan pintu hohoho. aku pergi tandas pepagi buta pukul 4 sebab aku tak tanggalkan mask aku. since 11 malam sampai 4 pagi ==. mengantok punya pasal sampai lupa.

then, pukul 6 lebih, Juju dah kejutkan aku. lompat atas katil : te-anjat boboy! 'O' aku usap usap dia kejap then tertido. taklama tuu dia jilat pipi aku. . . . takterkata. . . hahaha. awkward rasanya.

bila dah kena balik tuu, pandai woo Juju ni protes. dia tido je siang tu. haha. see! dah serupa aku la. aku bila protes memang suka tido.

tengok muka protes dia! -_____- hahaha #pandai ye kau Juju

Toi si sugar glider pulak suka menyorokkan diri. bila kak Linda keluarkan dia, aku menjauhkan diri. uhuk uhuk. adik aku jadi mangsa kencing dan uk uk dia. hahaha padan mukaaaaaa! aku tak relaaaaa x_x

by the way, aku rindu jugak Won Bin aka Christian Bale aka Batman aku. ni semua gelaran yang dia gelarkan dekat diri sendiri. puuuuuii! perasan je kau. hahaha

thanks sebab faham mood emo aku baran aku psycho aku the very the annoying orange aku hehe. actually aku mood swing sikit harini tapi kau dapat buat aku tersenyum. so now aku nak gelarkan kau my BADUT kahkahkah!
aku tau kau takkan baca, so hehehehehehehe aku punya sukalah nak panggil apa kan? :p

bulan 7 ni start la aku kesepian sorang sorang, takde sape nak ajak aku skype hari hari maaa sobss.

last but not least, aku dah off kan phone. nasiblah sesapa yang text aku. hoho.

ni cara aku chillax and cool down myself. terperap dalam bilik. buat apa aku suka seperti sekarang. # perempuan. . .perempuan. .

Nite Love :)