Saturday, June 2, 2012

A Date with Shaz :)

Assalamualaikum :) hikhik.


Yesterday, i had a date with this lovely girl, Norshazlina Shafee :) last kitorang jumpa waktu form 5. huuuuuu lama betul tak jumpa dia, kata je bestfriend. ihik ihik. :P
should be last year on 16th november kot kita patut meet up, tapi time tu aku busy. tak dapat jumpa Nazira and Zulaikha sekali. now rindu kat dorang lah.

well, bukan dorang je aku rindu, SEMUA kawan aku pun aku rindu banyak banyak banyak! :D 
and today, my very long lost friend masa kat sekolah rendah Taiping dulu add kat facebook. woaah, lagi rindu la kat semua kawan. :)

haa, aku selalu kalau nak keluar keluar ni atleast pukul 11 macam tu dah ada kat ktm dah. but semalam pukul12 lebih baru keluar, so macam singkat jela masa kita boleh spend together kan? # haha macam necessary je nak bagitahu tadi tu. tapi apa kesah, aku dah taip, korang baca jela eh? :p terima kasih hihi

aku bab bab dating dengan kawan or whoever lah kan, mesti lambat. hahaha teruk betul kan? apa nak buat, aku ni jenis yang tak suka tunggu orang, tapi suka orang tunggu aku. hehe, how inconsiderate nya aku :p

nothing much yang kita buat, beli macaroons kejap, just jalan jalan and Shaz pulak cari red jeans tapi tak jumpa haha. kesian dia. aku hanya mampu window shopping je. hehe and bila Shaz tak jumpa tu, in her mind nak cari kasut pulak. aku pun follow. dah lama try try every kasut yang ada, tiba - tiba instinct kata takpayah la. so, tak jadi. and now regret aaaaah! -___- that flat shoes for me cantik but Shaz kata it's black and sangat klise. FINE Shaz! kutuk ea? hahaha

next, we had our lunch kat food court. Shaz suka sangat nasi ayam kat situ, siap ada extra mangkuk for the soup. dia sangat suka! :D and i've ordered farfalle dory fish. (konon konon nya ala mix gitu -_- haha) and it's so deeeelioooo!

picture ni aku ambil kat google je. but farfalle dory fish, dia ada fillet kat atas ni. serious if korang kaki pasta. try la. i recommend you this.  aku first timer. so agak ke-jakun-an sedikit hehe


after dah habis melantak tu, kitorang makan desserts pulak. we chose gelato fruity sebab ada offer. hoho. ice cream is my favourite!! haha actually semua manisan pun my favourite. no doubt lah! kasi je. memang sumbat kat mulut ni, just risikonya ehem ehem la kan? makin mokmok eeeeee -_-

this is my lovely Shazlina Shafee

mulut tu dimuncung-muncungkan sikit. nak bagi effect tambahan. kahkah

and it's time, kena balik :'( Shaz kena balik sebab ada urusan. nak melawat siapa tah :p ehehe
kita terpaksa tinggalkan the first train sebab kitorang tengah makan, dalam train tak boleh makan kan? # anak-anak siapa lah yang baik sangat ni kihkih :p

sempat lagi anak dara Shafee ni posing

meanwhile tunggu the next train, terserempak dengan budak kms, Bakhtiar. kat kms dulu rasanya memang tak kenal sangat pun dia ni maybe bertembung tu selalu, maybe dia recognize muka aku kot. and both of us macam, "HEY" and the moment yang sangat funny when Shaz tanya. "korang kenal ke?" and aku jawab tak =.= hoho jahatnyaa. but memang betul pun. tak pernah bercakap. hehe. tapi bila terasa diri ni jahat aku add la dia kat facebook and follow kat twitter :p untuk tebus rasa jahat tu.

dah sampai kajang aku terus pergi jumpa my baby kat guardian. she works there. dahlama nak jenguk dia, tapi macam-macam hal pulak menghalang. niat tu dah ada okay Hazwani Sani :p dia lah menghibur hati lara aku. #yeke? hihi :p

ni lah my baby! :D *muka aku memang problem time ni. harap maaf :p

so that's all apa aku buat time siang. malam pulak tengok superspontan. agak hambar coz game yang dorang main semua tak best! and johan tak menang. and sangat sedih sob3 T_T habis je that show, terus tido! haha, protes johan kalah ("")("")

hihi, good night people! :)