Thursday, June 14, 2012

Alhamdulillah,

hari demi hari aku rasa gembira and bahagia.

although ada segelintir orang yang suka buat aku sakit hati. . .takpe takpe. itu semua ujian Allah.

dan aku berdoa agar aku dapat bersabar dan tenang :)

dilembutkan hati untuk memaafkan orang lain

Allah Maha Adil, Maha Besar, Maha Pengampun. . .


segala yang berlaku, semua bersebab dan mungkin untuk dijadikan iktibar kepada diri aku sendiri or maybe jugak balasan. so wat lek wat chill bro!

ramai lagi ditimpa musibah. . .

bersyukur dengan apa yang ada :'D

perbaiki diri untuk jadi lebih baik and for better future insyaAllah


no more tears, no more fears # tetiba masuk, apa kaitan tah -_-"

anyway, what i'm trying to say is be patient, life is full of excitement, happiness, sadness, unexpectedness, loneliness (i bet mesti ramai yang pernah rasa, but Allah sentiasa ada)

sometimes aku salahkan takdir T__T tapi apa gunanya? kena muhasabah diri balik and maybe things yang  happen adalah yang terbaik untuk kita, memang tak nampak sekarang but sooner or later akan tau jugak. and that moment kita akan menyesal sebab salahkan takdir kan?

itu sahaja yang aku nak bebel kat sini :( thanks for reading bebeh

btw, badut aku tampak comel harini hehehehehe

bubye!