Tuesday, May 29, 2012

Sedih jugak but Alhamdulillah :')

Assalamualaikum :)


Today result matriks dah keluar, so memang la berdebar ya amat kan!
Around 10 something bukak la laptop and terus check. check check check -_______-"

and dapat result yang agak mengecewakan tsk tsk. sebabnya kalini lebih teruk dari sem 1, aaaa!! if teruk sikit okay la. boleh diterima but yang ni dapat 3.3+ dulu 3.7+ T_____T takla hebat mana but stillllll! haish

you know what, i hate maths! just because of maths punya grade, pointer terus jatuh terjunam macam orang nak bunuh diri dari KLCC. just imagine if someone nak bunuh diri from that height. hancur berkecai kan? so hati aku pun sama. fullstop! Mak kept saying, "jangan nangis jangan nangis" hehehehe. aku bila orang dah cakap macam tu lagi ah! emosional kang. hoho

paling interesting, english dulu dapat C now dapat A :3 thanks to Madam Sabrina. oneday before paper english baru dapat tau my silly mistakes -_- patut la muet dulu pun teruk hahaha.  #ohh pleaseeeeeee tukar la grade english tu dengan grade maths pleaseee.

pffft . . .conclusion nya, overall dapat 3.5+ , patah semangat sebentar. kalau boleh memang nak meraung but Mak ada pulak kat sebelah. tenangkan aku yang memang down. down habis laaa. aku nak amik dentistry but dah result macam ni, gilaa apa! harapan musnah macam tu je. CHET!

dengan itu aku pun kutuk diri macam macam. haha psycho sangat aku ni! tapi Mak pandai cool kan aku yang the very the hot hot tempered ni kan haihh, sabar jelaa. . .

aku : Mak sedih tak result kin macam ni? (dengan muka tak boleh blah mintak simpati HAHA)

Mak : Mak akan sedih if kin sedih. Mak terima je, Mak tau kau dah buat yang terbaik kan #alololo so sweeeeeeeeet Mak :') iloveyouuuuuu

takpelah, Allah dah tulis that rezeki aku kat somewhere else. so nak taknak kena lah terima, redha. kita kan Islam :) DIA sahaja yang tau.

the worst feeling is when kita rasa kita dah hampa kan family especially parents kita :( sedih laa. eventhough diorang kata okay but i know diorang nak lebih. siapa taknak tengok anak sendiri berjaya maaaan?!

maybe aku banyak main kot semester 2 ni. tapi rasanya dah study hard jugak, stay up lewat malam. tak tidur dalam lecture. hmmm but whatever. everything happens for a reason right? :) chillax

hopefully one day dapat buat my parents proud. itu jee jasa yang anak mampu bagi kat parents yang banyak sacrifice untuk kita. hoh! sedihhhh lagiiiiiiii niiiiiiiii. jiwa kacausssss w.w

yang penting next week nak pergi Ipoh, main kat Tambun. release la tension aku ni sikit woohoo.


again, Alhamdulillah :) result ni is much better than result yang aku pernah mimpi last week which is 2.34 -_- setan main main pulak dalam mimpi aku ni.

okay lah, penat jugak nak moody moody ni hahaha.

now, dah tukar upu fasa dua. thanks to Amilia yang bagi link tuu :)
dentistry still remains, then ada psychology, chemistry and human resouces and development. hope sangat dapat antara empat ni. insyaAllah.


ps : congratulations to those yang dapat 4flat and everyone yang maintain or meningkat results tuu :D well done! next, good luck for upcoming upu results ni pulak. ciss, suka buat suspen la 2 3 minggu ni -_- hahaha

bubye peeps xx