Thursday, May 24, 2012

cinta bersatu

i know, lagu ni dahlama kan? yes yes i know i know -___- but tiba - tiba i love this song. kalau dengar malam - malam ni confirm  tertidur dan berdengkur terus ahaks :p aku je la tuuu

well, lagu ni sebenarnya takde la logik sangat. no one is perfect and siapa akan sayang orang lain lebih daripada diri sendiri. kalau korang hidup dalam fairytale hmm maybe. haa, apa kes ngan aku ni nak kata lagu ni logik ke apa ke. hahaha #yeaahh, gangguan emosi seperti biasa. tettttt!


comel pulak muka liyana jasmay macam ni ihiks




aku nak buang masa jap type lirik dia padahal Mak dah ajak keluar ni hoho. jom karok bersama dengan guaa! *banging head*



Di matamu ku berharga

Kau perlakukan aku

Lebih dari mencintai dirimu


Di dekatmu ku merasa

Bahagianya aku

Dapat ruang cintamu



Hanya kamu saja

Yang mampu begitu

Tulus
Mengerti aku



Kau sempurna bagiku

Tak kurang sesuatu

Kau terima apa adaku



Ku sempurna bagimu

Tak kurang sesuatu

Cinta bersatu



Gayamu

Sifatmu

Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu



aku ni memang outdated person. nak buek camno. ehehehe

enjoy your day peeps :)