Sunday, May 27, 2012

JB's Reunion

Yeaaayyy! Alhamdulillah, akhirnya dapat jugak jumpa kawan - kawan lama kat SKJB 2 dulu. eventhough 8 orang je yang ada exclude me, tapi boleh dikira happening la untuk aku. :)

kalau randomly kira, almost 6 years kitorang tak jumpa. kalau ada pun terserempak macam tu je, hanya sekadar melemparkan senyum. tegur sapa tarak! maybe masing - masing malu la agaknya. especially aku. yelah, aku kat sekolah tu pun setahun lebih je, ala - ala budak baru gitu, so terfikirlah yang dorang ni still ingat or tak. possibility yang aku rasa, dorang semua lupa. soooo sad!


BUT! dorang ingat aku! bukan ingat aku je tapi ingat nama penuh aku, dengan nama ayah aku sekali. TERHARUUUUU :') # Manju dengan triple N A dia tuu. ingat je dia. :)  nama aku Nik Nurul Nahdatul Asyikin. banyak masalah for some people yang nak hafal nama ni, kesian kesiaan. tah nak kesian kat aku or nak kesian kat individu yang tak boleh hafal nama aku? -_________- HAHA memang kesiannn. pfft. tapi aku kesian lagi kat orang yang tengah baca ayat atas aku tadi. ayat susah ak faham namanya hehehehe~


actually reunion ni starts at 10.30 macamtuu, tapi aku memang dengan tabiat aku, datang lambat. aku datang pukul 11.30 -_- tapi takpelah, atleast aku dah inform kat dorang awal - awal hoho! then, kitorang main la bowling. # dalam hati : habissss, mampus aku. dah lama tak main ni so aku mesti kalah teruk, mana nak sorok muka aku yang dah make up tebal - tebal ni. nanti orang sekeliling cakap apa. teetttt! korang kene tipu! haha -___- aku kenapa lame sangat ni. dah merapu memalam ni. *siapa yang hati kental, sila teruskan bacaan anda, siapa yang dah sakit hati tu pun kena baca jugak! tak kiraaaaaaa # ni namo ea syiok sendiri. waawaawaa. 


OK! CUT THE CRAP KIN! heeeee


Kanna and Mardhati :)

Manju Sri, the very the naive person ;) haha

Alan and Mar :)








aku rasa kitorang lah group yang paling banyak buat bising, kalau bising sebab dapat strike or spare takpelah jugak. ni kitorang bising sebab gelakkan kawan - kawan yang main macam hancuuuuuusss. semua main, i tell you! teruk gilaaa. yang dapat 100++ pun Kanna and Alip je. aku punya score? errrrrrr :| hihi. time main bowling ni, Chin tak dapat join. agak menyedihkan aku. sobs.


Later, kitorang pergi lunch. aku dah banyak kali desak dorang, nak makaaaaan nak makaaaaaan, bukan sebab aku pelahap (cover diri) tapi aku tak makan breakfast. so apa lagi, kelaparan teramat la kaaaaan?! time tu pulak dah pukul 1.30 macam tu. 3.3


okay, rasanya kitorang takdelah argue sangat nak pilih tempat nak makan, BUT! kitorang punya lah gaduh nak pilih pizza apa. aku tak makan ayam, Manju and Kanna tak makan beef. yang lain - lain tension je. haha PADAN MUKA ! :p










with my lovely Chin Kuan Yen ;) though tak lepak lama - lama but atleast  dapat jumpa pun dah okay :)
All the way kitorang jalan - jalan, Kanna tak berhenti - henti cakap -_____- aiyooooo. aku dah tak larat nak layan. Chin lagi laa. dengan dia asyik panggil aku ayam, YAM. ada pulak kedai ayam penyet, lagi best aku kena buli. lain - lain pun sama je T_T  tapi tapi, aku tak berdiam sahaja. memang bukan aku lah bro!  haha. aku pun apa lagi. sakit menyakitkan hati yang lain haheho

Bila semua dah chow, Mak and Kaklyn at that time dah ada kat area Metro Point. so pegi la lepak lagi. teman dorang makan AhCheng Laksa. sedap katanya. aku tak rasa pulak sebab dah terlalu FULL, serious full gilaaaa |) <---- macam tu la buncit nyaa. hoho. 



Later, Kaklyn belanja maxi polca dot. weehoooo! sangat happy *menari gelek - gelek inul* THANK YOU KAKLYN! :D


look at this ! :



expression dah sama, adakah kitorang pun tengah tengok benda sama? WOW! kalau anggar - anggar kan if line tuu ada satu intersection, confirm boleh tau kitorang tengok apa. hahahahha! #takde kerja.


happy day peeps! assalamualaikum :D