Sunday, May 20, 2012

Ohoooooo



I am SOOO CRAVING for CHOCOLATE!

tempting, isn't it? -__- I feel like it's calling meeeeeeeee. ohh wait my baby. 
you're too perfect for me, ada peanuts, caramel and of course chocolate. yummy yummu :D

haa, kenapa aku guna pic ni rather than chocolates lain sebab dulu almost everyday aku makan snickers ni. ambik kau! melantak je kerja aku HAHA! so bila dah naik badan, mulalah risau. damn! camano den nak hidop ni oihh. but ada jugak benefit dia kan, makan chocolate dapat buat kita happy. soo true! aku akan jadi hyper and paling best, it avoids me from getting sleepy. yeah man. aku memang suka tidur dalam class. hoho.

untunglah dulu boleh makan selalu sebab jauh daripada family, now duduk rumah ni susahlah nak makan. habis kena marah nanti. hihihi. so right now tengah sangat - sangat perlukan ia kerana saya amat merinduimu snickers. so bila ada kesempatan keluar je, haruslah beli kan. :D other than that, nescafe pun aku suka. hurm gigi kuning? ohh please go away. ku membenci dirimuuu~ 

p/s :

#1. tak sabar nak jumpa my bestie Moli Muyandy ;) love her so much. (aku bukan lesbian, note that haha)

#2. if possible nak tunaikan permintaan Mak, which is dia taknak aku couple or suka suka with anyone. hm, taktahu nak cakap apa. pls read this sayang T_T that's why macam nak taknak layan je lately ni so sorry.

#3. still runsing nak pilih course apa nak tukar for fasa 2. haiyooo amma appa -__-"

#4. honestly, aku taktau nak decorate lawa - lawa blog aku ni. ni namanya pembuta IT paling cool di dunia. 

#5. now kat facebook, banyak unsur - unsur islamic yang memang berguna untuk aku. hopefully, i'll be a better muslim oneday. insyaAllah. ;)

#6. habit aku skodeng or stalk awek - awek cun memang tak boleh hilang. goshh. . .

#7. reminder : duduk ye bila minum, jangan berdiri. :)

#8. actually long distance relationship sangat romantik bagi aku. haha



assalamualaikum :) cheese always ngee