Friday, May 18, 2012

Hari Ini

harini, hari yang agak membosankan. . . .zzz so time tengah hari aku pun tidolah sebab nak cepatkan masa (budak ni memang psycho -___-")

after tu, aku mengisi kebosanan dengan memikirkan pasal future. 
future itu adalah result exam yang bakal keluar end of this month. kecut perut dan segala organ seangkatan dengannya :| berapa agak - agaknya aku dapat nanti. . . haish

nasiblah kan pergi fikir benda yang boleh stress kan aku sendiri pffft. -_____-

hopefully better than first sem, cakap pasal result ngan mak je mesti suruh mak doakan, yela doa mak tu kan akan termakbul hihi 

dah petang - petang sikit tu aku on lah fb. dah memang rutin aku tiap - tiap hari =.= sementara on fb tu, aku bukak lah website universiti yang aku nak masuk which is UKM hurmm mampu ke? -__- minta yang terbaik lah ek? haha

excited bila browse pasal dentistry ni, tengok qualifications dia apa, yuran berapa, cari subject apa akan belajar for sem 1, 2, blablabla. 

aku minat nak belajar pasal gigi - gigi ni pun after aku dah pakai braces. ahaks. gedik sangat.
ada masa aku sendiri pun tak sure nak ambik course apa, mak and kakak suruh jadi lecturer. urghh. . . aku speechless kejap. ada jugak pernah minat but bila teringat balik, aku rasa bila aku ajar orang, aku sendiri tak faham. apa kessssss? hahaha

aku bersyukur aku masuk matriks sebab shortcut sangat and memudahkan aku, belajar pun takde lah teruk sangat. so if korang dengar rumours kata matriks tu susah, buat pekak badak je. please, dengar la kata aku ni yang dah dilabelkan sebagai alumni matriks selangor ececece. 


esok keluarr! weee aku suka duduk dalam kereta. ada tak yang sama ngan aku? high five sikit!


p/s : ada budak tu kata nak skype, punya lah aku tunggu. . cisss membongkang je kerja! nasib baik kau call aku hahaha


heh. sooooo true. mencikkkkkkkkk!!! HAHA



pp/s : berazam untuk pergi jogging pagi - pagi ngan mak. dah lama babe tak berpeluh!! and and kalau boleh nak skip dinner. huuuuu kuatkan iman asyikin! :)

save the Earth, do not litter! *tetibe sangat hahehoo

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)