Wednesday, July 11, 2012

My Weekend #2

Assalamualaikum everyone!
sihat tak? kalau sihat ALHAMDULILLAH  :D
kalau sakit tu, high five sikit. titew pun takit gak. okay itu adalah cubaan menjadi budak kecil. jadi tak? ehehehe
siapalah yang tak rindu zaman kanak kanak sendiri kan? :')


actually malam ni aku nak tidur awal sebab dah berapa malam asyik tidur pukul 2 onwards je 3_3 mata pun dah bengkak ni, tapi tiba - tiba tak ngantuk pulak.

so saja saja lah nak update entry baru. dah 2 ke 3 minggu tak jenguk blog ni disebabkan kemalasan yang agak melampau. T_T alasan tak cerdik kan? apa boleh buat. better terus terang je, kan kan kan? :)


last Saturday, pergi Alamanda dengan Kaklyn, nak tengok cerita The Amazing Spiderman. at first nak tengok movie tu pukul 3, tapi seat yang tinggal betul betul kat depan screen!  HAMPEH. . . so kitorang ambil yang pukul 6.15 punya.

thanks to Kaklyn yang belanja makanan and tickets and thanks to aku yang belanja air. hoho
yang peliknya, kalini aku makan tak habis, minum pun sama -____- pembaziran, paling tak suka. amalan syaitan you know :p

tengok animation movie beli yang version 3D tau sebab lagi best, so far, The Smurfs paling AWESOME ! ;D

the saddest thing. . . .aku tak sempat nak tengok movie ni sampai habis. habis tayangan pukul 8.40 macam tu. . . . kenalah keluar untuk tunaikan benda yang wajiblah kan, takkan sebab Peter Parker yang comel loteh tu benda wajib kita abaikan?  no no, strictly NO! tapi rasanya ramai je yang pilih tengok movie tu sampai habis, takkan kaum Adam uzur pulak kan? hehehehe WHOOOOPS! benda yang baik kita contohi benda yang buruk jadikan teladan okay you alls :D

( bila cakap you alls ni, teringat dekat KMS dulu bila ada student guna perkataan "you alls" nak represent "korang semua" hahahaha. eh, ni gelak bukan nak jatuhkan dia tau, tapi cara dia cakap tu sangat comel! :D in English, korang semua boleh guna all of you, you all, y'all or hanya you. bukan you all"s" okay :D )

okay okay sambung balik. . .
sampai rumah je dah lewat! ingat nak pergi Floria 2012 dengan Kaknaya sekali, tapi tak jadi. . . :( sobs

***

on Sunday, kitorang ikut Mak pergi Gombak for wedding.

sesat dua kaliiiiiiiiii *ehem, maaflah takde GPS :p* kitorang memang tak familiar sangat dengan jalan kat Gombak ni, sesat sampai masuk Batu Caves tu =.= selama ni tak pernah pergi pun, now i know where's the place. goooooood !

aku ada or tak ada pun still sama, means aku takde function pun dalam kereta tu selama mana sesat 2 jam  miahahahaha! tak tidur pun, cuma dah mamai mamai dah -.- sepatah apa dorang cakap memang buat tak endah je kuikuikui

kesian kan Mak, kena layan anak dia macam ni time dia drive HEHEHEHE
facial expressions from Kaklyn and I while singing  Safe &Sound *menghayati gila babe*

on the way balik dari Gombak tu, kitorang lalu Ulu Yam, nampaklah kawasan bukit bukau. PERGH! mood nak mandi sungai datanggggg tapi apa kan daya -.- memang tak la kan.
and agak ke-pelik-an lagi, bila aku keluar nak beli rambutan kat gerai, mak cik ni tanya, "ni nak mandi sungai ke dik?" I was like "the heck mak cik ni ==' aku pakai baju kurung pulak" dalam hati aku gelak je. soalan cepumas sangat ye mak cik ye. HAHAHA.


sampai je Kajang, hujaaaaaaaaaan, alhamdulillah, rahmat dari-Nya. tapi aku sedih. . . . dah berharap nak pergi Floria, hari last pulak. malam semalam Nadzirah my bebeh dah pergi. aku? urgh. Kaklyn pulak dah kata tak payah sebab esok dia kerja. aku apa lagi tarik muka. NYIHIHIHIHIHIHIHIHI. mungkin atas tarik muka aku and luahan kecewa ku kat Kaknaya, tiba tiba jadi pergi! aku pun macam HOYEAH!!! hasrat tercapai kauuu! ;p




hurm, memandangkan time aku pergi ni dah last day. so bunga bunga pun dah layu sikit and ramai gila orang yang datang, so nak tengok hiasan kapal kapal pun tak boleh.

kami pulang dengan muka yang berminyak and perut yang lapar *lapar tu aku sorang je -.-"

eventhough tak macam yang dijangka but I'm satisfied sebab dapat tengok all the decorations yang simple and cantik cantik :)


itu sajalah for last week. weekend ni insyaAllah keluar lagi before Ramadhan menjelma :D wahh tak sabar nak nikmati suasana puasa :D and one important thing! RESULT UPU MUNGKIN KELUAR THIS FRIDAY. doa yang terbaik sahaja :) Aminn~


see y'all soon! right after result upu nanti, aku akan update terus kat korang okay! :)
semoga hari esok lebih baik dan sempurna dari hari ini
Assalamualaikum, basuh kaki, gosok gigi, cuci muka ok peeps! bubye!

ps : miss skyping with you

btw,

motif gambar ni : baju kita matching la! HAHAHAHA


k k bubye :)