Friday, July 13, 2012

Penentu Masa Depan

terasa cepat gila Jumaat 13 JULAI 2012 ni menjelma -____________-
ingatkan pukul 12 keluar result tapi rupa rupanya pukul 10 dah boleh check.
so apa lagi. . . .terus tekan http://www.mohe.gov.my/portal. . . . . *debaran kian terasa*



*
*
*
*



ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH

Alhamdulillah :D bersyukur sangat dah dapat keputusan UPU. 
Alhamdulillah :D I'm grateful beyond words XD

aku dapat course pembangunan manusia dan pengurusan. memang nak course ni pun kalau boleh and dah dapat. siapa tak suka kan? hehehehe

just tempat je aku kurang sikit. kat Universiti Putra Malaysia. . .
bukan apa, dah dua kakak aku kat situ. so macam dah boring asyik lalu situ je. HAHA! ok jahat. tapi takpe. yang penting course yang aku nak belajar ni, benda yang menjadi penentu masa depan aku :D yeahhhh (Y)

Mak aku sekarang kat luar, dia kena beli kerang (kurang darah merah punya pasal :( ) and now tak balik lagi -_____- so aku dah heboh dulu kat twitter and she's not the first person yang tahu. . anak apa ni kehkeh.
well I'm just soooooooooo EXCITED!
yelah AMY PUN DAPAT SAMAAAA XD lalalala~  rasa nak shuffle ! okay okay. cool cool

yang penting, Mak, Abah, Kaklyn and Kaknaya will be happier than me. dekat dengan rumaahhhhhhhh ;D and one more thing sebab aku taknak dapat UPM and aku TERdapat -.- ish betul orang kata. kalau taknak tu jangan taknak sangat. nanti dapat CIS!

anyway, UPM IS BETTER THAN UTM, which means if  we compare the distance, UPM is nearer. UTM kan kat Skudai Johor! I'll be cengeng forever (cepat nangis) if dapat sana HEHEHEHE *UTM is my forth choice for RU*


I still can't believe it *GEDIK SANGAT* 
I'm gonna be a university student. ATLAST! HAHAHA

InsyaAllah dapat result yang terbaik nanti! SPM and matriks agak mengecewakan kan? -___- takpe, it's not the end of the world yet.

Oooooooooo can't wait can't wait! ;D 



congratulations to those yang dapat apa korang nak, and yang tak tu, redha okay! itu yang terbaik and it's a part of cabaran and ujian :)


sila lawat okay! :D
assalamualaikum y'all! love love love

ps : harini insyaAllah lepak dengan Asha (budak baru ambil jpj test, tolong pass okay! haha) and Nadz :) happy bertambah tambah. k bubye! :D